D
2013
Learning styles and role play and simulation
SIDIBE, Karim
Základní údaje
Originální název
Learning styles and role play and simulation
Název česky
Styly učení a rolové hry a simulace
Vydání
1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, od s. 214-2218, 5 s. 2013
Nakladatel
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
styly učení; rolové hry; simulace; cibulový model; NLP; různorodá inteligence
Klíčová slova anglicky
learning styles; role play; simulation; onion model; NLP; Multiple Intelligences
V originále
The written contribution is focused on the links between the issue of learning stylesand the teaching methods of role play and simulation. When these techniques are employed,it is beneficial to take into account a variety of learning preferences and to enableall students to participate as fully as possible. The piece of writing explores a variety oflearning styles and it seeks the ways how the teaching methods of role play and simulationmay be used to meet the diverse learning preferences of students.
Česky
Tento příspěvek je zaměřen na vztahy mezi problematikou stylů učení a výukových metod rolových her a simulací. Při použití těchto výukových metod je přínosné uvážit množství stylů učení a umožnit všem studentům, aby plnohodnotně participovaly na výuce. Tento příspěvek zkoumá různé styly učení a hledá způsoby, jak se rolové hry a simulace mohou používat v souladu s rozdílnými učebními styly studentů.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 00:40