D 2013

Learning styles and role play and simulation

SIDIBE, Karim

Basic information

Original name

Learning styles and role play and simulation

Name in Czech

Styly učení a rolové hry a simulace

Authors

SIDIBE, Karim

Edition

1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, p. 214-2218, 5 pp. 2013

Publisher

Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości

Other information

Language

English

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Poland

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-83-61401-84-1

Keywords (in Czech)

styly učení; rolové hry; simulace; cibulový model; NLP; různorodá inteligence

Keywords in English

learning styles; role play; simulation; onion model; NLP; Multiple Intelligences

Tags

KCJ1
Změněno: 12/6/2013 09:11, Mgr. Václav Karas

Abstract

ORIG CZ

V originále

The written contribution is focused on the links between the issue of learning stylesand the teaching methods of role play and simulation. When these techniques are employed,it is beneficial to take into account a variety of learning preferences and to enableall students to participate as fully as possible. The piece of writing explores a variety oflearning styles and it seeks the ways how the teaching methods of role play and simulationmay be used to meet the diverse learning preferences of students.

In Czech

Tento příspěvek je zaměřen na vztahy mezi problematikou stylů učení a výukových metod rolových her a simulací. Při použití těchto výukových metod je přínosné uvážit množství stylů učení a umožnit všem studentům, aby plnohodnotně participovaly na výuce. Tento příspěvek zkoumá různé styly učení a hledá způsoby, jak se rolové hry a simulace mohou používat v souladu s rozdílnými učebními styly studentů.
Displayed: 23/11/2024 07:59