D
2013
Learning styles and role play and simulation
SIDIBE, Karim
Basic information
Original name
Learning styles and role play and simulation
Name in Czech
Styly učení a rolové hry a simulace
Edition
1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, p. 214-2218, 5 pp. 2013
Publisher
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Poland
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
styly učení; rolové hry; simulace; cibulový model; NLP; různorodá inteligence
Keywords in English
learning styles; role play; simulation; onion model; NLP; Multiple Intelligences
V originále
The written contribution is focused on the links between the issue of learning stylesand the teaching methods of role play and simulation. When these techniques are employed,it is beneficial to take into account a variety of learning preferences and to enableall students to participate as fully as possible. The piece of writing explores a variety oflearning styles and it seeks the ways how the teaching methods of role play and simulationmay be used to meet the diverse learning preferences of students.
In Czech
Tento příspěvek je zaměřen na vztahy mezi problematikou stylů učení a výukových metod rolových her a simulací. Při použití těchto výukových metod je přínosné uvážit množství stylů učení a umožnit všem studentům, aby plnohodnotně participovaly na výuce. Tento příspěvek zkoumá různé styly učení a hledá způsoby, jak se rolové hry a simulace mohou používat v souladu s rozdílnými učebními styly studentů.
Displayed: 18/11/2024 07:40