2013
Využívanie didaktickej techniky na hodinách slovenského jazyka
KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR, Monika KUČERKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Využívanie didaktickej techniky na hodinách slovenského jazyka
Název anglicky
The use of technology in teaching hours Slovak language
Autoři
KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR a Monika KUČERKOVÁ
Vydání
Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů : sborník anotací, 2013
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7435-252-2
Klíčová slova česky
Didaktická technika; didaktické prostriedky; interaktívna tabuľa; dataprojektor
Klíčová slova anglicky
Teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector
Štítky
Změněno: 12. 4. 2013 12:02, Mgr. Václav Karas
V originále
Cieľom príspevku je uviesť čitateľa do problematiky používania didaktickej techniky na hodinách slovenského jazyka a literatúry pedagogickými pracovníkmi na školách očami žiakov. K zisteniu stavu na vybraných štyroch SOŠ a dvoch gymnáziách v Trnavskom kraji sme vykonali prieskum, ktorého sa zúčastnilo 204 respondentov a jeho výsledky uvádzame v tomto príspevku
Anglicky
The aim of this article is to introduce the reader into the problem of the use of teaching techniques at the Slovak language and literature lessons by the educators from the view of students. We did the survey to find out this state in the four secondary vocational schools and two grammar schools in the Trnava region. 204 respondents participated in this research.