a 2013

Využívanie didaktickej techniky na hodinách slovenského jazyka

KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR, Monika KUČERKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Využívanie didaktickej techniky na hodinách slovenského jazyka

Název anglicky

The use of technology in teaching hours Slovak language

Autoři

KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR a Monika KUČERKOVÁ

Vydání

Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů : sborník anotací, 2013

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7435-252-2

Klíčová slova česky

Didaktická technika; didaktické prostriedky; interaktívna tabuľa; dataprojektor

Klíčová slova anglicky

Teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector

Štítky

Změněno: 12. 4. 2013 12:02, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Cieľom príspevku je uviesť čitateľa do problematiky používania didaktickej techniky na hodinách slovenského jazyka a literatúry pedagogickými pracovníkmi na školách očami žiakov. K zisteniu stavu na vybraných štyroch SOŠ a dvoch gymnáziách v Trnavskom kraji sme vykonali prieskum, ktorého sa zúčastnilo 204 respondentov a jeho výsledky uvádzame v tomto príspevku

Anglicky

The aim of this article is to introduce the reader into the problem of the use of teaching techniques at the Slovak language and literature lessons by the educators from the view of students. We did the survey to find out this state in the four secondary vocational schools and two grammar schools in the Trnava region. 204 respondents participated in this research.