D 2013

Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing.

ŠULISTOVÁ, Jindřiška

Basic information

Original name

Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing.

Name in Czech

Komparace výsledků úspěšnosti u studentů technické a ekonomické angličtiny.

Authors

ŠULISTOVÁ, Jindřiška

Edition

1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. p. 38-44, 7 pp. 2013

Publisher

Tribun EU s. r. o.

Other information

Language

English

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-263-0358-9

Keywords (in Czech)

elektronické testování; technická angličtina; obchodní angličtina; grafy; srovnání

Keywords in English

electronic testing; Civil Engineering English; Business English; graphs; comparison

Tags

AEP_1, AEP_3, ATP_1, ATP_2, KCJ4
Změněno: 9/9/2013 13:08, Ing. Eva Simotová

Abstract

ORIG CZ

V originále

The paper deals with electronic language testing with accent on results in English for special purposes; i.e. Civil Engineering English and Business English. The contribution offers two sets of pie charts showing the percentage of successful and failed students, and students who have not taken the examination yet. The bar graph at the end of the paper gives a comparison of success in these two subjects.

In Czech

Příspěvek se zabývá elektronickým testováním s důrazem na výsledky v angličtině pro zvláštní účely, tj. angličtině technického a obchodního směru. Příspěvek nabízí dvě sady výsečových grafů ukazující procento úspěšných studentů i studentů, kteří budou navštěvovat předmět znovu, aby získali kredity, a míru studentů, kteří ještě nepsali test z vyučovacího předmětu.Sloupcový graf na konci příspěvku poskytuje srovnání úspěšnosti v těchto dvou předmětech.
Displayed: 6/11/2024 09:30