2013
			
	    
	
	
    Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing.
ŠULISTOVÁ, JindřiškaBasic information
Original name
Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing.
	Name in Czech
Komparace výsledků úspěšnosti u studentů technické a ekonomické angličtiny.
	Authors
ŠULISTOVÁ, Jindřiška
			Edition
 1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. p. 38-44, 7 pp. 2013
			Publisher
Tribun EU s. r. o.
		Other information
Language
English
		Type of outcome
Proceedings paper
		Field of Study
50300 5.3 Education
		Country of publisher
Czech Republic
		Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
		Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
		Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
			ISBN
978-80-263-0358-9
		Keywords (in Czech)
elektronické testování; technická angličtina; obchodní angličtina; grafy; srovnání
		Keywords in English
electronic testing; Civil Engineering English; Business English; graphs; comparison
		
				
				Changed: 9/9/2013 13:08, Ing. Eva Simotová
				
		In the original language
The paper deals with electronic language testing with accent on results in English for special purposes; i.e. Civil Engineering English and Business English. The contribution offers two sets of pie charts showing the percentage of successful and failed students, and students who have not taken the examination yet. The bar graph at the end of the paper gives a comparison of success in these two subjects.
				In Czech
Příspěvek se zabývá elektronickým testováním s důrazem na výsledky v angličtině pro zvláštní účely, tj. angličtině technického a obchodního směru. Příspěvek nabízí dvě sady výsečových grafů ukazující procento úspěšných studentů i studentů, kteří budou navštěvovat předmět znovu, aby získali kredity, a míru studentů, kteří ještě nepsali test z vyučovacího předmětu.Sloupcový graf na konci příspěvku poskytuje srovnání úspěšnosti v těchto dvou předmětech.