D 2013

Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing.

ŠULISTOVÁ, Jindřiška

Základní údaje

Originální název

Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing.

Název česky

Komparace výsledků úspěšnosti u studentů technické a ekonomické angličtiny.

Autoři

ŠULISTOVÁ, Jindřiška

Vydání

1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. od s. 38-44, 7 s. 2013

Nakladatel

Tribun EU s. r. o.

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-263-0358-9

Klíčová slova česky

elektronické testování; technická angličtina; obchodní angličtina; grafy; srovnání

Klíčová slova anglicky

electronic testing; Civil Engineering English; Business English; graphs; comparison

Štítky

AEP_1, AEP_3, ATP_1, ATP_2, KCJ4
Změněno: 9. 9. 2013 13:08, Ing. Eva Simotová

Anotace

ORIG CZ

V originále

The paper deals with electronic language testing with accent on results in English for special purposes; i.e. Civil Engineering English and Business English. The contribution offers two sets of pie charts showing the percentage of successful and failed students, and students who have not taken the examination yet. The bar graph at the end of the paper gives a comparison of success in these two subjects.

Česky

Příspěvek se zabývá elektronickým testováním s důrazem na výsledky v angličtině pro zvláštní účely, tj. angličtině technického a obchodního směru. Příspěvek nabízí dvě sady výsečových grafů ukazující procento úspěšných studentů i studentů, kteří budou navštěvovat předmět znovu, aby získali kredity, a míru studentů, kteří ještě nepsali test z vyučovacího předmětu.Sloupcový graf na konci příspěvku poskytuje srovnání úspěšnosti v těchto dvou předmětech.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 17:31