D 2013

Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků.

PALMOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků.

Název anglicky

Reflecion of Electronic Testing Experience in Foreign Languages.

Autoři

PALMOVÁ, Jana

Vydání

1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. od s. 34-37, 4 s. 2013

Nakladatel

Tribun EU s. r. o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-263-0358-9

Klíčová slova česky

elektronické testování; odpovědník; systém IS; sestavování testů; specifická prorucha učení

Klíčová slova anglicky

electronic testing; ROPOT; the system IS;compilingtests; specific learning disability

Štítky

KCJ2, KCJ5
Změněno: 5. 4. 2013 11:19, Jiřina Hřebečková

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek je zaměřen na konkrétní osobní zkušenosti s využitím elektronického testování v rámci cizích jazyků. Zmíněny jsou jak problematické body tohoto druhu ověřování znalostí, tak jeho mnohé nesporné výhody. Dále se autorka dotýká rozdílu mezi elektronickým testováním studentů denního a kombinovaného studia, problematice orientace v systému, sestavování odpovědníků, či předpokládanému individuálnímu přístupu u studentů se specifickou poruchou učení.

Anglicky

The paper focuses ona specificpersonal experience in using electronictesting inforeign languages. Problematicpoints are mentionedaswell as the validationof knowledgeand itsmanydifferent advantages.The authortouchesthe differencebetween electronictestingstudentsof full- and part-time students, compiling ROPOTorindividual approachintendedfor studentswith a specificlearning disability.
Zobrazeno: 6. 11. 2024 18:19