D 2012

Osobnost učitele v primární cizojazyčné výuce

HRUŠKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Osobnost učitele v primární cizojazyčné výuce

Název anglicky

Teacher Personality in Primary Foreign Language Teaching

Autoři

HRUŠKOVÁ, Lenka

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Almanach příspěvků konference Moc moudrosti a moudrost moci, konané 15. 11. 2012 v Českých Budějovicích. od s. 49-58, 10 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-055-7

Klíčová slova česky

osobnost; profesní kompetence; neuroticismus; extraverze; otevřenosti vůči zkušenosti; přívětivost; svědomitost

Klíčová slova anglicky

personality; professional competence; neuroticism; extraversion; openness to experience; agreeableness; conscientiousness
Změněno: 5. 4. 2013 10:01, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Vyučovací strategie každého učitele jsou velice úzce spjaty nejen s výukovými a vzdělávacími strategiemi každé základní školy, nýbrž i s osobitým vyučovacím stylem každého učitele. Frekvence používání rozličných strategií ve výuce se odvíjí od osobnosti edukátora. Jakými vlastnostmi má být vybaven učitel 21. století, který je odpovědný za plný rozvoj jedinců v primární vzdělávací sféře? Jsou učitelé dostatečně připraveni vyrovnat se s nároky, které jsou na ně v průběhu edukačního procesu kladeny? V našem příspěvku se pokoušíme popsat některé vlastnosti učitelů anglického jazyka v primární výuce ve vybraných školách v ČR a jejich předpoklady při používání vyučovacích strategií (kooperativních, kompetitivních, individualizovaných).