Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{20367, author = {Zelinková, Kamila}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků}, keywords = {e-learning; Information system of the Institute of Technology and Business in České Budějovice; IS of the Masaryk University; e-learning instruments; learning materials; questionnaires; e-learning of foreign languages; electronic testing}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7468-053-3}, pages = {nestránkováno}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích}, title = {Využití nástrojů e-learningu v praktické výuce ekonomické němčiny jako hlavního jazyka na VŠTE v Českých Budějovicích}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 20367 AU - Zelinková, Kamila PY - 2012 TI - Využití nástrojů e-learningu v praktické výuce ekonomické němčiny jako hlavního jazyka na VŠTE v Českých Budějovicích PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích CY - České Budějovice SN - 9788074680533 KW - e-learning KW - Information system of the Institute of Technology and Business in České Budějovice KW - IS of the Masaryk University KW - e-learning instruments KW - learning materials KW - questionnaires KW - e-learning of foreign languages KW - electronic testing N2 - Článek pojednává o významu e-learningu v procesu vzdělávání dospělých a dále o jeho praktickém využití ve výuce ekonomické němčiny na VŠTE v Českých Budějovicích. V úvodu je na základě několika definic e-learningu charakterizováno, co vlastně e-learning je a dále jsou krátce popsány jeho výhody a některé nevýhody. Poté je vysvětleno, jak je možné použít velmi efektivně e-learning ve spojení s informačním systémem VŠTE. Příspěvek se zabývá e-learningovou formou výuky v seminárních skupinách NEP_3 (Němčina pro ekonomy 3. semestr), zaměřuje se na možnosti využití e-learningu v seminářích těchto skupin a vyhodnocuje efektivnost a atraktivitu nástrojů e-learningu v prostředí Informačního systému VŠTE. Na základě výsledků online dotazníkového šetření mezi studenty tří seminárních skupin NEP_3 se e-learning jeví v současné době jako samozřejmá součást vzdělávání vysokoškoláků, která běžně doprovází vzdělávací proces. ER -
ZELINKOVÁ, Kamila. Využití nástrojů e-learningu v praktické výuce ekonomické němčiny jako hlavního jazyka na VŠTE v Českých Budějovicích. In \textit{Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků}. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s.~nestránkováno, 12 s. ISBN~978-80-7468-053-3.
|