2012
Ověřování výstupu z učení v předmětech Finanční řízení podniku I a Finanční řízení podniku II
VOCHOZKA, MarekZákladní údaje
Originální název
Ověřování výstupu z učení v předmětech Finanční řízení podniku I a Finanční řízení podniku II
Název anglicky
Verification of the learning outcomes in courses of Financial Management I and Financial Management II
Autoři
Vydání
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky
výstupy z učení; finanční řízení podniku; kompetence; absolvent; vysoká škola
Klíčová slova anglicky
learning outcomes; financial management; competencies; graduate; high school
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 11. 2. 2013 15:23, Jiřina Hřebečková
V originále
Výstupy z učení mají absolventu vzdělávacího programu či oboru a případnému zaměstnavateli absolventa garantovat kompetence, které dotyčný v průběhu svého studia na vysoké škole získá. Bude zřejmé, jakou práci bude moci absolvent vykonávat, jakou bude mít kvalitu realizovaný výstup a s jakou mírou samostatnosti bude absolvent pracovat. Samo o sobě je poměrně těžké definovat kvantifikovatelné výstupy z učení. Nicméně ještě složitější se z řešení realizované projektu Výstupy z učení zdá být ověření získaných kompetencí (znalostí a dovedností) u konkrétních absolventů jednotlivých předmětů či studia jako celku. Předměty finančního řízení podniku tak nejsou výjimkou.
Anglicky
Learning outcomes have graduate training program or field of potential employers and graduate guarantee the competencies in question in the course of their studies at the college receives. It will be obvious what work will be able to graduate to perform, he would be implemented quality output, and with what degree of autonomy will graduate work. That in itself is quite difficult to define quantifiable learning outcomes. However, even more complicated with the solutions implemented by the project outcomes of learning seems to be the verification of acquired competences (knowledge and skills) to specific individual courses or graduate studies as a whole. Courses of financial management are no exception.