D 2012

Ověřování výstupu z učení v předmětech Finanční řízení podniku I a Finanční řízení podniku II

VOCHOZKA, Marek

Základní údaje

Originální název

Ověřování výstupu z učení v předmětech Finanční řízení podniku I a Finanční řízení podniku II

Název anglicky

Verification of the learning outcomes in courses of Financial Management I and Financial Management II

Autoři

Vydání

České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-053-3

Klíčová slova česky

výstupy z učení; finanční řízení podniku; kompetence; absolvent; vysoká škola

Klíčová slova anglicky

learning outcomes; financial management; competencies; graduate; high school

Štítky

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 11. 2. 2013 15:23, Jiřina Hřebečková

Anotace

V originále

Výstupy z učení mají absolventu vzdělávacího programu či oboru a případnému zaměstnavateli absolventa garantovat kompetence, které dotyčný v průběhu svého studia na vysoké škole získá. Bude zřejmé, jakou práci bude moci absolvent vykonávat, jakou bude mít kvalitu realizovaný výstup a s jakou mírou samostatnosti bude absolvent pracovat. Samo o sobě je poměrně těžké definovat kvantifikovatelné výstupy z učení. Nicméně ještě složitější se z řešení realizované projektu Výstupy z učení zdá být ověření získaných kompetencí (znalostí a dovedností) u konkrétních absolventů jednotlivých předmětů či studia jako celku. Předměty finančního řízení podniku tak nejsou výjimkou.

Anglicky

Learning outcomes have graduate training program or field of potential employers and graduate guarantee the competencies in question in the course of their studies at the college receives. It will be obvious what work will be able to graduate to perform, he would be implemented quality output, and with what degree of autonomy will graduate work. That in itself is quite difficult to define quantifiable learning outcomes. However, even more complicated with the solutions implemented by the project outcomes of learning seems to be the verification of acquired competences (knowledge and skills) to specific individual courses or graduate studies as a whole. Courses of financial management are no exception.