D
2012
Anglický jazyk první na VŠTE ČB a inovace jeho výstupů z učení
TRÖSTLOVÁ, Kamila
Základní údaje
Originální název
Anglický jazyk první na VŠTE ČB a inovace jeho výstupů z učení
Název anglicky
English Language First at VŠTE and the Inovation of Its Learning Outcomes
Vydání
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
výuka jazyků; anglický jazyk první; výstupy z učení; inovace
Klíčová slova anglicky
language teaching; English Language First; Learning Outcomes; Innovation
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
V originále
Článek pojednává o výuce Anglického jazyka prvního na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Zabývá se především inovacemi v jeho výuce, které nedávno proběhly a právě probíhají a jejichž impulsem byla hlavně inovace výstupů z učení. Výstupy z učení byly upraveny tak, aby splňovaly požadavky, které jsou kladeny na absolventa profesně zaměřené vysoké školy. V článku jsou uvedeny informace týkající se změn ve výuce, jsou zde popsány jednotlivé inovace, které byly zavedeny. Jedná se tzv. „pretestování“, testování elektronickou formou, změnu a zavedení nového učebního materiálu a jeho stručné představení. Článek poukazuje na důležitosti výuky cizích jazyků a o nutnosti zvyšování jazykových kompetencí studentů, které vede k následnému lepšímu uplatnění absolventů profesně zaměřených vysokých škol na trhu práce.
Anglicky
The article concerns the course called English Language First taught at The Institute of Technology and Business. It concentrates mainly on innovations of the teaching which were recently held and still are in progress at The Institute of Technology and Business. The impulse of these innovations was mainly the need to innovate the learning outcomes. The learning outcomes were adjusted in a way to fulfil the requirements which are placed on a graduate of the professionally focused university. In the article, there is the information concerning the changes of the tuition, the individual changes which were introduced into teaching are described. These changes include so called pretesting, testing in the electronic form, the change of the study material and compulsory literature and the learning outcomes. The article points out the importance of language teaching and the necessity to increase the language competence of the students. The increased language competence then leads to the better chance to get an appropriate job position for the graduates of the professionally focused universities.
Zobrazeno: 22. 12. 2024 12:30