2012
Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů
PLACHÝ, JanZákladní údaje
Originální název
Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů
Název anglicky
Issue of determining learning outcomes, assessment methodology and conditions based on the output of learning in technical subjects
Autoři
Vydání
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 15 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky
výuka; metodika; hodnocení; klasifikace; rekonstrukce; hydroizolace
Klíčová slova anglicky
teaching; methodology; evaluation; classification; reconstruction; waterproofing
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 15. 4. 2013 22:42, Ing. Jan Plachý, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou formulování výstupů z učení, metodiky a hodnocení u vybraných předmětů technického směru v oboru stavebnictví na VŠTE v Českých Budějovicích v oboru Konstrukce staveb. Vzhledem k tomu, že se jedná o první semestr výuky těchto předmětů s nově formulovanými výstupy, všímá si také vlivu doby výuky jednotlivých předmětů na průběžné hodnocení jednotlivých předmětů.
Anglicky
The paper deals with the formulation of learning outcomes, methodology and evaluation in selected subjects technical direction in the construction industry on VŠTE in Czech Budejovice in the field of construction of buildings. Given that this is the first semester of teaching these subjects with newly formulated outputs, noting also the impact of time and the subject to ongoing evaluation of individual subjects.