Detailed Information on Publication Record
2012
Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů
PLACHÝ, JanBasic information
Original name
Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů
Name (in English)
Issue of determining learning outcomes, assessment methodology and conditions based on the output of learning in technical subjects
Authors
Edition
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 15 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-7468-053-3
Keywords (in Czech)
výuka; metodika; hodnocení; klasifikace; rekonstrukce; hydroizolace
Keywords in English
teaching; methodology; evaluation; classification; reconstruction; waterproofing
Links
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Změněno: 15/4/2013 22:42, Ing. Jan Plachý, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou formulování výstupů z učení, metodiky a hodnocení u vybraných předmětů technického směru v oboru stavebnictví na VŠTE v Českých Budějovicích v oboru Konstrukce staveb. Vzhledem k tomu, že se jedná o první semestr výuky těchto předmětů s nově formulovanými výstupy, všímá si také vlivu doby výuky jednotlivých předmětů na průběžné hodnocení jednotlivých předmětů.
In English
The paper deals with the formulation of learning outcomes, methodology and evaluation in selected subjects technical direction in the construction industry on VŠTE in Czech Budejovice in the field of construction of buildings. Given that this is the first semester of teaching these subjects with newly formulated outputs, noting also the impact of time and the subject to ongoing evaluation of individual subjects.