D 2012

Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů

PLACHÝ, Jan

Basic information

Original name

Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů

Name (in English)

Issue of determining learning outcomes, assessment methodology and conditions based on the output of learning in technical subjects

Authors

Edition

České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 15 pp. 2012

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7468-053-3

Keywords (in Czech)

výuka; metodika; hodnocení; klasifikace; rekonstrukce; hydroizolace

Keywords in English

teaching; methodology; evaluation; classification; reconstruction; waterproofing

Tags

Links

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Změněno: 15/4/2013 22:42, Ing. Jan Plachý, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou formulování výstupů z učení, metodiky a hodnocení u vybraných předmětů technického směru v oboru stavebnictví na VŠTE v Českých Budějovicích v oboru Konstrukce staveb. Vzhledem k tomu, že se jedná o první semestr výuky těchto předmětů s nově formulovanými výstupy, všímá si také vlivu doby výuky jednotlivých předmětů na průběžné hodnocení jednotlivých předmětů.

In English

The paper deals with the formulation of learning outcomes, methodology and evaluation in selected subjects technical direction in the construction industry on VŠTE in Czech Budejovice in the field of construction of buildings. Given that this is the first semester of teaching these subjects with newly formulated outputs, noting also the impact of time and the subject to ongoing evaluation of individual subjects.