2012
Stanovení výukových metod pro laboratorní cvičení z předmětu Stavební hmoty I, reflektující na výsledky průzkumu znalostí studentů prvního ročníku VŠTE
PEČMAN, JanZákladní údaje
Originální název
Stanovení výukových metod pro laboratorní cvičení z předmětu Stavební hmoty I, reflektující na výsledky průzkumu znalostí studentů prvního ročníku VŠTE
Název anglicky
Determination of learning methods for laboratory exercises of subject matter Building materials I, reflecting on the results of a survey of students' knowledge in the first semester
Autoři
Vydání
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky
stavebnictví; fyzika; stavební hmoty
Klíčová slova anglicky
construction; physics; building materials
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 14. 2. 2013 10:24, Jiřina Hřebečková
V originále
Příspěvek se věnuje problematice výuky studentů prvního ročníku. Autor příspěvku provedl mezi studenty drobný průzkum znalostí fyzikálních vlastností stavebních hmot. Identifikoval značnou heterogenitu v jejich znalostech. Autor na tyto výsledky reflektoval návrhem alternativních výukových metod, do kterých se pokouší začlenit také motivaci studentů k prohloubení zájmu nejen o předmět Stavební hmoty I, ale také o celý obor stavebnictví. Cílem článku je publikování této činnosti k dalšímu posuzování a diskusím.
Anglicky
This article deals with the problem of teaching first-year students. Author of the paper made a small survey among students knowledge of physical properties of building materials. He identified considerable heterogenity in their knowledge. Author on these results reflects by using of alternative teaching methods, in which attempts to integrate the motivation of students to deepen the interest not only of the subject Building materials I, but also the entire in construction industry. The aim of this article is to publish activities to further assessment and discussions.