Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{20348, author = {Padrtová, Marie}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků}, keywords = {learning outputs; accounting; exercise; didactic test; evaluation}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7468-053-3}, pages = {nestránkováno}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích}, title = {Metodika hodnocení výstupů z učení účetních předmětů}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 20348 AU - Padrtová, Marie PY - 2012 TI - Metodika hodnocení výstupů z učení účetních předmětů PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích CY - České Budějovice SN - 9788074680533 KW - learning outputs KW - accounting KW - exercise KW - didactic test KW - evaluation N2 - V oblasti terciárního vzdělávání dochází k reformám, které jsou zaměřeny na stanovení výstupů z učení. To má sloužit jako nástroj pro zajišťování kvality terciárního vzdělávání vymezením úrovně prokazovaných znalostí, dovedností a způsobilostí absolventů. Neméně významné je nastavenou úroveň znalostí, dovedností a způsobilostí správně ověřit. Tento článek se proto zaměřuje na hodnocení výstupů z učení. Konkrétně na hodnocení výstupů z učení účetních předmětů vyučovaných na VŠTE. Stanovená metoda hodnocení je sestavena na základě tří základních účetních předmětů vyučovaných na VŠTE, konkrétně Účetnictví I, Účetnictví II a Účetnictví III. Metodika hodnocení vychází ze specifických potřeb těchto předmětů a skládá se z didaktického testu v rozsahu 25 otázek, z nichž 1/3 ověřuje získané znalosti a 2/3 jsou zaměřené na získané dovednosti studentů. Druhou částí hodnocení účetních předmětů je vypracování případové studie či seminární práce. Tato část hodnocení je zaměřena na ověření oborových dovedností a obecné způsobilosti studenta. Obě části hodnocení jsou úzce navázány na stanovené výstupy z učení. Zvolená metoda je následně aplikována na základní účetní předměty. ER -
PADRTOVÁ, Marie. Metodika hodnocení výstupů z učení účetních předmětů (Methodology for evaluation of learning outcomes of accounting subjects). In \textit{Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků}. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, p.~nestránkováno, 12 pp. ISBN~978-80-7468-053-3.
|