D 2012

Využití interních grantů jako motivačního prvku pro studenty k intenzivnějšímu propojení teoretické výuky s praxí

MARŠÍK, Martin

Základní údaje

Originální název

Využití interních grantů jako motivačního prvku pro studenty k intenzivnějšímu propojení teoretické výuky s praxí

Název anglicky

Use of internal grant programmes as a motivation for students to connect theoretical education with practice more intensively

Autoři

MARŠÍK, Martin

Vydání

České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 6 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-053-3

Klíčová slova česky

motivace; student; interní grant; reálný výzkum

Klíčová slova anglicky

motivation; student; internal grant programme; research

Štítky

KEM7, PEK1

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 11. 2. 2013 15:37, Jiřina Hřebečková

Anotace

ORIG EN

V originále

V článku jsou rozebrány motivační prvky, které působí na studenty vysokých škol. Zvláštní důraz je kladen na využití interních grantů, které umožňují aktivní zapojení studentů do vědecké činnosti. Tato spolupráce je užitečná jednak pro řešitele interního grantu (většinou pedagoga), tak i pro studenta. Toto propojení umožní studentovi aplikovat získané teoretické znalosti v reálném výzkumu. Přínos pro studenta je tedy jiný než při jeho klasickém zapojení do výrobního procesu v podnicích, kde studenti získávají zkušenosti v rámci tzv. praxe.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 15:27