D 2012

Psychologický pohled na výuku humanitních předmětů v bakalářském programu na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích

MAJEROVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Psychologický pohled na výuku humanitních předmětů v bakalářském programu na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích

Název anglicky

Psychological perspective on teaching humanities in an undergraduate program at the University of Technology and Business in České Budějovice

Autoři

MAJEROVÁ, Petra

Vydání

České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 10 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-053-3

Klíčová slova česky

výuka; seminář; metody hodnocení; humanitní předmět; sociální komunikace; psychologie

Klíčová slova anglicky

teaching; seminar; evaluation methods; humanities; social communication; psychology

Štítky

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 11. 2. 2013 15:29, Jiřina Hřebečková

Anotace

V originále

Humanitně orientované předměty jako Sociální komunikace a Psychologie a sociologie pro ekonomické obory a Komunikační dovednosti pro technické obory jsou volitelnými předměty doporučovanými studijními plány pro druhý ročník, konkrétně třetí a čtvrtý semestr, v rámci bakalářských programů Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Organizační formou výuky je seminář a v případě Psychologie a sociologie se jedná navíc o souběžný cyklus přednášek. Cílem předmětů je celkový rozvoj osobnosti studentů, osvojení, procvičení a zdokonalení sociálně komunikačních dovedností a získání základního povědomí o psychologicko-sociologických souvislostech lidského chování a jednání v nejrůznějších situacích vyplývajících z běžné pracovní i osobní interakce. Hlavními metodami hodnocení jsou aktivní účast, písemný projev s náležitými parametry a absolvování testu.