2012
Výuka předmětu Projekt 2 Obchod na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích
KUČERA, LukášZákladní údaje
Originální název
Výuka předmětu Projekt 2 Obchod na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích
Název anglicky
Project II Trade Teaching at the Institute of Technology and Business in České Budějovice
Autoři
KUČERA, Lukáš
Vydání
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 10 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky
výuka; Projekt 2 Obchod; didaktické zásady; projektová výuka; týmová práce
Klíčová slova anglicky
teaching; Project 2 Trade; didactic principles; project based learning; teamwork
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 25. 11. 2013 20:16, Ing. Lukáš Kučera
V originále
Předmět Projekt 2 Obchod je povinně volitelný předmět, vyučovaný ve čtvrtém semestru bakalářského studia oboru Ekonomika podniku na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Hlavní výukovou metodou předmětu je metoda projektové výuky. Studenti v týmech pracují na praktickém problému, a to založení obchodní jednotky. Cílem předmětu je nejen aplikace dosud získaných znalostí a dovedností při řešení praktického příkladu, ale též rozvoj žádoucích schopností a dovedností (kreativita, schopnost přijímat kritiku, schopnost obhájení vlastních názorů a podobně). Studenti jsou hodnoceni zejména za správnost a úplnost řešení daného problému, ale také za schopnost prezentace a obhájení výsledků své činnosti.
Anglicky
Project 2 Trade is compulsory optional subject, taught in the fourth semester of the bachelor degree in Business Economics at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The main teaching method of this subject is project education. Students work in teams on practical problem namely the business unit establishment. The aim is not only to apply up to now acquired knowledge and skills to be able to solve practical problem but also the development of desirable skills and abilities (creativity, ability to accept criticism, ability to defend their own opinions etc.). Students are evaluated in particular for the correctness and completeness of the problem solution but also for the ability to present and defend the results of their activities.