D 2012

Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I

CHARVÁTOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I

Název anglicky

The development of teaching and score of the subject Building Physics I

Vydání

České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-053-3

Klíčová slova česky

stavební fyzika; tepelná technika; hodnocení; anotace

Klíčová slova anglicky

Building Physics; heat technology; score, annotation

Štítky

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 14. 2. 2013 10:28, Jiřina Hřebečková

Anotace

V originále

Stavební fyziku I – tepelnou techniku vyučuji na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích od letního semestru 2011. Tento předmět prošel v průběhu výuky určitým svým vývojem, což se odráží i na výsledcích hodnocení tohoto předmětu. V průběhu jednotlivých semestrů se hodnocení výrazně zlepšuje. Také zájem studentů o tuto stále aktuálnější problematiku narůstá. Velký vliv na hodnocení má také zastoupení studentů denní a kombinované formy studia.

Anglicky

I teach Building Physics I at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice from the summer semester 2011. The subject passed during teaching to development, this is reflected in the results of the evaluation. Student assessment is better and student interest grows. A big number of students grows the number of unsuccessful students. Rating also affects the kind of study.