ČEJKA, Jiří. Efektivní metody vzdělávání pro studenty dopravních oborů. In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7468-053-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Efektivní metody vzdělávání pro studenty dopravních oborů
Název anglicky Effective methods of education for students
Autoři ČEJKA, Jiří.
Vydání České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky metody výuky; vzdělávání; výuka; student; vysoká škola; učení; přednáška; metoda
Klíčová slova anglicky Teaching methods; education; teaching; student; university; studying; lecture; method
Štítky DKE, EDP, KDL6, MTD
Návaznosti CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změnil Změnil: Ing. Jiří Čejka, Ph.D., učo 10722. Změněno: 10. 12. 2013 17:16.
Anotace
Cílem je zjistit efektivnost různých metod výuky používaných pro vzdělávání studentů dopravních oborů na vysokých školách. Výuka a učení jsou dvě rozdílné skutečnosti. Nejlépe vnímaným kritériem pro zjišťování dobrého učení, je množství studentů, kteří se studiu věnují a pravidelně se účastní přednášek či jiných vzdělávacích akcí.
Anotace anglicky
The goal is to determine the effectiveness of various teaching methods used for teaching the university students in the transportation-related fields of study. The teaching and the studying are two different things. The numbers of students who devote themselves to the study and regularly attend the lectures or other educational events are the best perceived criterion to establish the good level of studying.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:41