D 2012

Reflexe prvních zkušeností z elektronického testování v rámci výuky cizích jazyků na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích

CAHA, Zdeněk

Základní údaje

Originální název

Reflexe prvních zkušeností z elektronického testování v rámci výuky cizích jazyků na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích

Název anglicky

The Reflection of the First Experience with Electronic Testing in Foreign Languages Teaching at the Institute of Technology and Business in České Budějovice

Autoři

CAHA, Zdeněk

Vydání

1. vyd. České Budějovice, "Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání" (6.6.2012) a "Požadavky praxe" (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 8 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-053-3

Klíčová slova česky

elektronické testování, výuka cizích jazyků na vysoké škole; reflexe zkušeností; analýza pretestů; německý jazyk

Klíčová slova anglicky

electronic testing; foreign language teaching at university; experience; reflection; nalysis of pre-testing; German language

Štítky

KCJ1, KCJ2, KCJ4, KCJ5
Změněno: 11. 12. 2013 15:07, Ing. Eva Simotová

Anotace

ORIG EN

V originále

První část následujícího příspěvku je věnována prvotní reflexi získaných zkušeností ze zavádění elektronického testování znalostí studentů na Katedře cizích jazyků na Vysoké škole technické a ekonomické. Jsou sumarizovány dosavadní výhody i nevýhody spojené s tímto krokem, přičemž celkově je zavedení tohoto druhu testování vnímáno katedrou velmi pozitivně. Druhá část potom sumarizuje zkušenosti z pretestování studentů, které je od zimního semestru akademického roku pro studeny povinné pro následné zapsání předmětu cizí jazyk. V závěrečné části příspěvku jsou analyzovány výsledky pretestu z předmětu Německý jazyk první.

Anglicky

The first part of the following contribution deals with the initial reflection on the experience from the implementation of the students' knowledge in electronic testing at the Department of Foreign Languages at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The current advantages and disadvantages connected with this step have been summarised, while the implementation of this type of testing has been perceived by the Language Department as very positive. The second part summarizes the experiences of the students during the pre-testing phase, which is compulsory for their registration beginning in the winter semester of the 2012-2013 academic year for the courses of foreign languages. In the final part of this paper, the results of the German language pre-tests have been analyzed.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 16:15