2012
			
	    
	
	
    Uplatnitelnost absolventů dopravních oborů na trhu práce
BARTUŠKA, LadislavZákladní údaje
Originální název
Uplatnitelnost absolventů dopravních oborů na trhu práce
	Název anglicky
Employment of graduets from transport sector in labor market
		Autoři
Vydání
 České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 9 s. 2012
			Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50300 5.3 Education
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-7468-053-3
		Klíčová slova česky
Doprava; ogistika; studijní obory; zaměstnanos; Národní soustava povolání
		Klíčová slova anglicky
Transport; Logistics; Degree Courses; Employment; National System of Occupations
		Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr. 
			
				
				Změněno: 9. 12. 2013 17:42, Ing. Ladislav Bartuška, Ph.D.
				
		V originále
Příspěvek se zaměřuje na provázanost dopravních studijních oborů v terciárním vzdělávání a budoucí uplatnění absolventů na trhu práce. Ze stran podnikatelských subjektů v oblasti dopravy a přepravy je právem požadováno, aby absolventi dokázali uplatnit své získané znalosti a dovednosti v praxi a dokonce v širších multidisciplinárních souvislostech. Úzká specializace zaměstnance s vysokoškolským vzděláním založená na odborných znalostech v současné době málokdy postačuje vzhledem k jeho míře konkurenceschopnosti na trhu práce.
				Anglicky
This paper focuses on the interconnection of transport fields of study in tertiary education and future employment of graduates in the labor market. Most of business entities in the field of transport and transportation require for graduates to be able to apply their acquired knowledge and skills in practice and even in the wider multidisciplinary context. The narrow specialization of employees with higher education based on expertise is currently rarely sufficient.