Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{20282, author = {Kučera, Lukáš}, article_location = {Jihlava}, article_number = {3}, keywords = {Retail chain; customer loyalty; loyalty program attractiveness; benefits; questionnaire}, language = {cze}, issn = {1804-3682}, journal = {Logos polytechnikos}, title = {Analýza atraktivity věrnostních programů obchodních řetězců}, volume = {roč. 3}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 20282 AU - Kučera, Lukáš PY - 2012 TI - Analýza atraktivity věrnostních programů obchodních řetězců JF - Logos polytechnikos VL - roč. 3 IS - 3 SP - 69-78 EP - 69-78 PB - Vysoká škola polytechnická Jihlava SN - 18043682 KW - Retail chain KW - customer loyalty KW - loyalty program attractiveness KW - benefits KW - questionnaire N2 - Tento článek se zabývá analýzou atraktivity věrnostních programů největších obchodních řetězců, které působí na území České republiky. Na trhu maloobchodních služeb je v současné době vysoká konkurence, ale obchodní řetězce přesto chtějí dosáhnout co nejlepších výsledků své činnosti. Jednou z možností, jak zajistit dosažení tohoto cíle, je efektivní řízení vztahů se zákazníky. Stále častěji jsou v rámci řízení vztahů se zákazníkem využívány věrnostní programy, ale bohužel ne vždy jsou nastaveny tak, že jsou pro zákazníky atraktivní. Cílem tohoto článku bylo zjištění, zda jsou stávající věrnostní programy obchodních řetězců pro zákazníky přitažlivé a popřípadě, které benefity jim v aktuální nabídce schází. Na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 105 respondentů, bylo zjištěno, že pouze 58 % z nich věrnostní programy využívá, ale ne všichni jsou s nabídkou benefitů spokojeni. Mezi benefity, které by respondenti uvítali, lze zařadit slevy na libovolné zboží (které si zákazník sám vybere), rychlejší odbavení u pokladen, poukazy na různé akce, úpravu otevírací doby apod. ER -
KUČERA, Lukáš. Analýza atraktivity věrnostních programů obchodních řetězců. \textit{Logos polytechnikos}. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, roč. 3, č.~3, s.~69-78. ISSN~1804-3682.
|