D 2012

Nové trendy v CRM software

KUČERA, Lukáš

Basic information

Original name

Nové trendy v CRM software

Name (in English)

New trends in CRM software

Authors

KUČERA, Lukáš

Edition

1. vyd. Jihlava, Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků, p. 62-66, 5 pp. 2012

Publisher

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-87035-63-4

Keywords (in Czech)

CRM; trendy; zákazník; software

Keywords in English

CRM; trends; customer; software

Tags

Změněno: 25/11/2013 20:14, Ing. Lukáš Kučera

Abstract

V originále

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) představuje souhrn aktivit, procesů a postupů, jak vytvořit, rozvíjet a udržovat prospěšné vztahy se zákazníky. Celá řada firem si bohužel myslí, že CRM je pouhá implementace CRM software, který vyřeší vše - to bohužel není pravda. CRM software je však velmi důležitý nástroj, který může být firmám užitečným pomocníkem k řízení vztahů se zákazníky. Proto je nutné neustále sledovat trh s CRM software, který se stále vyvíjí, a snažit se o implementaci všech nových trendů, které mohou firmě pomoci zlepšit její pozici na trhu.