Detailed Information on Publication Record
2012
Nové trendy v CRM software
KUČERA, LukášBasic information
Original name
Nové trendy v CRM software
Name (in English)
New trends in CRM software
Authors
KUČERA, Lukáš
Edition
1. vyd. Jihlava, Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků, p. 62-66, 5 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-87035-63-4
Keywords (in Czech)
CRM; trendy; zákazník; software
Keywords in English
CRM; trends; customer; software
Změněno: 25/11/2013 20:14, Ing. Lukáš Kučera
V originále
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) představuje souhrn aktivit, procesů a postupů, jak vytvořit, rozvíjet a udržovat prospěšné vztahy se zákazníky. Celá řada firem si bohužel myslí, že CRM je pouhá implementace CRM software, který vyřeší vše - to bohužel není pravda. CRM software je však velmi důležitý nástroj, který může být firmám užitečným pomocníkem k řízení vztahů se zákazníky. Proto je nutné neustále sledovat trh s CRM software, který se stále vyvíjí, a snažit se o implementaci všech nových trendů, které mohou firmě pomoci zlepšit její pozici na trhu.
In English
Customer relationship management (CRM) is the sum of activities, processes and procedures which are necessary to create, develop and maintain profitable relationships with customers. A number of companies have unfortunately though that CRM is only an implementation of CRM software and this solves everithing - unfortunately it is not true. CRM software is a very important tool that can be a useful business tool for customer relationship management. Therefore, it is necessary to constantly monitor the market for CRM sofware that is still evolving, and try to implement all to implement all the new trends that can help the company to improve its market position