HRUŠKOVÁ, Lenka. Vlijanije gendernych osobennostej na izučenije inostrannych jazykov (Influence of Gender Specifics in Foreign Language Teaching). Učenyje zapiski Petrozavodskogo gosudarstvennogo universiteta : Obščestvennyje i gumanitarnyje nauki. Petrozavodsk: Petrozavodskij gosudarst. universitet, 2012, Neuveden, No 7, p. 43-45. ISSN 1998-5053.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vlijanije gendernych osobennostej na izučenije inostrannych jazykov
Name in Czech Vliv genderových zvláštností při výuce cizího jazyka
Name (in English) Influence of Gender Specifics in Foreign Language Teaching
Authors HRUŠKOVÁ, Lenka.
Edition Učenyje zapiski Petrozavodskogo gosudarstvennogo universiteta : Obščestvennyje i gumanitarnyje nauki, Petrozavodsk, Petrozavodskij gosudarst. universitet, 2012, 1998-5053.
Other information
Original language Russian
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Russian Federation
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) kooperace; kompetice; genderová problematika; střední školní věk
Keywords in English cooperation; competition; gender issues; middle school age
Changed by Changed by: Věra Kostková, učo 6173. Changed: 15/4/2013 13:47.
Abstract
Rassmatrivajutsja voprosy gendernoj problematiki na načal’noj stadii izučenija jazyka s točki zrenija različnych učebnych strategij.
Abstract (in Czech)
Příspěvek se zabývá genderovou problematikou v primární jazykové výuce z pohledu různých vyučujících strategií.
Abstract (in English)
This paper monitors gender issues in the primary language, teaching from perspectives on different kinds of teaching strategies.
PrintDisplayed: 9/6/2024 04:26