2012
Innovacija i jeje osnovnyje struktury
TUČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Innovacija i jeje osnovnyje struktury
Název česky
Inovace a základní struktura
Název anglicky
Innovation and basic structure
Autoři
TUČEK, Jiří
Vydání
České Budějovice, Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu, od s. 54-59, 6 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-049-6
Klíčová slova česky
inovace; výroba design; technologický a vědecký pokrok
Klíčová slova anglicky
innovation; production design; technological and scientific progress
Změněno: 17. 1. 2013 11:10, Věra Kostková
V originále
Chorošo izvestno, čto innovacii javljajutsja ključom k sochraneniju konkurentosposobnosti. Innovacija predstavljajet soboj složnyj process i možet byt’ uspešnym tol’ko v slučaje, jesli oni pravil’no podključeny i vypolnil vse jeje aspekty, anučno-techničeskij progress, issledovanija i razrabotki, projektirovanija, proizvodstva, marketinga upravlenija technologičeskim processom. Takim obrazom, v etoj stat’je ja popytalcja opisat’ innovacij, ich raspredelenija i strukturovanija.
Česky
Je dobře známo, že inovace je klíčem k udržení konkurenceschopnosti. Inovace je složitý proces a může být úspěšný pouze tehdy, pokud jsou správně nastaveny a splněny všechny požadované aspekty, vědecký a technologický pokrok, výzkum a vývoj, projektování, výroba, marketing. Proto jsem se v této práci snažil popsat a vysvětlit inovace, jejich distribuci a strukturování.
Anglicky
It is well known that innovation is the key to maintaining competitiveness. Innovation is a complex process and can only be successful if they are properly connected and fulfilled all its aspects, scientific and technological progress, research and development, design, production, process control marketing. Therefore, in this paper I have tried to describe and explain the innovations, their distribution and structuring.