Edition
České Budějovice, Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu, p. 54-59, 6 pp. 2012
V originále
Chorošo izvestno, čto innovacii javljajutsja ključom k sochraneniju konkurentosposobnosti. Innovacija predstavljajet soboj složnyj process i možet byt’ uspešnym tol’ko v slučaje, jesli oni pravil’no podključeny i vypolnil vse jeje aspekty, anučno-techničeskij progress, issledovanija i razrabotki, projektirovanija, proizvodstva, marketinga upravlenija technologičeskim processom. Takim obrazom, v etoj stat’je ja popytalcja opisat’ innovacij, ich raspredelenija i strukturovanija.
In Czech
Je dobře známo, že inovace je klíčem k udržení konkurenceschopnosti. Inovace je složitý proces a může být úspěšný pouze tehdy, pokud jsou správně nastaveny a splněny všechny požadované aspekty, vědecký a technologický pokrok, výzkum a vývoj, projektování, výroba, marketing. Proto jsem se v této práci snažil popsat a vysvětlit inovace, jejich distribuci a strukturování.
In English
It is well known that innovation is the key to maintaining competitiveness. Innovation is a complex process and can only be successful if they are properly connected and fulfilled all its aspects, scientific and technological progress, research and development, design, production, process control marketing. Therefore, in this paper I have tried to describe and explain the innovations, their distribution and structuring.