2012
How to Manage the Classroom – Elements of the Classroom Management
ŠULISTOVÁ, JindřiškaZákladní údaje
Originální název
How to Manage the Classroom – Elements of the Classroom Management
Název česky
Management třídy a jeho elementy
Autoři
ŠULISTOVÁ, Jindřiška
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků 1. Jazykové a pedagogické e- konference s mezinárodní účastí na VŠTE, od s. 27-30, 4 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-048-9
Klíčová slova česky
řízení třídy; plánování; výrazy používané během výuky; časová dotace pro studenty a učitele; uspořádání třídy; individuální a skupinová práce
Klíčová slova anglicky
classroom management, planning; classroom language; teacher and student talking time; rapport; seating arrangements; students’ groupings
Změněno: 9. 9. 2013 13:08, Ing. Eva Simotová
V originále
The paper deals with different parts of the classroom management. It draws attention to the planning in general as well as to the lesson planning. Next, the contribution deals with the importance and the impact of the classroom language. Teacher and student talking time are briefly tackled. Furthermore, rapport, body language and a tone of a voice are paid attention to, too. The last but not the least, seating arrangements and different students grouping are focused on.
Česky
Příspěvek se zabývá různými aspekty ovlivňující řízení třídy. Zaměřuje se na plánování jak obecně, tak se dotýká i plánování výuky, jež samotné má velký vliv na další zmíněné aspekty. Další téma je význam instrukcí užívaných během výuky, se kterými by studenti měli být seznámeni. Příspěvek se krátce zabývá časovou dotací, která by měla být určena studentům a dobou pro instrukce. Kromě toho je věnována pozornost vztahu studentů a učitelů, řeči těla, tónu hlasu a individuální a skupinové práci.