D 2012

How to Manage the Classroom – Elements of the Classroom Management

ŠULISTOVÁ, Jindřiška

Základní údaje

Originální název

How to Manage the Classroom – Elements of the Classroom Management

Název česky

Management třídy a jeho elementy

Autoři

ŠULISTOVÁ, Jindřiška

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků 1. Jazykové a pedagogické e- konference s mezinárodní účastí na VŠTE, od s. 27-30, 4 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-048-9

Klíčová slova česky

řízení třídy; plánování; výrazy používané během výuky; časová dotace pro studenty a učitele; uspořádání třídy; individuální a skupinová práce

Klíčová slova anglicky

classroom management, planning; classroom language; teacher and student talking time; rapport; seating arrangements; students’ groupings

Štítky

Změněno: 9. 9. 2013 13:08, Ing. Eva Simotová

Anotace

V originále

The paper deals with different parts of the classroom management. It draws attention to the planning in general as well as to the lesson planning. Next, the contribution deals with the importance and the impact of the classroom language. Teacher and student talking time are briefly tackled. Furthermore, rapport, body language and a tone of a voice are paid attention to, too. The last but not the least, seating arrangements and different students grouping are focused on.

Česky

Příspěvek se zabývá různými aspekty ovlivňující řízení třídy. Zaměřuje se na plánování jak obecně, tak se dotýká i plánování výuky, jež samotné má velký vliv na další zmíněné aspekty. Další téma je význam instrukcí užívaných během výuky, se kterými by studenti měli být seznámeni. Příspěvek se krátce zabývá časovou dotací, která by měla být určena studentům a dobou pro instrukce. Kromě toho je věnována pozornost vztahu studentů a učitelů, řeči těla, tónu hlasu a individuální a skupinové práci.