2012
Usage of it tools, mainly e-learning methods, in university education , and existance of some information management at Czech chools
ŠVEJDOVÁ, GabrielaZákladní údaje
Originální název
Usage of it tools, mainly e-learning methods, in university education , and existance of some information management at Czech chools
Název česky
Využití IT nástrojů, zejména e-learningu ve vysokoškolském vzdělávání a znalostní management na českých školách
Autoři
ŠVEJDOVÁ, Gabriela
Vydání
Hradec Králové, Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2012, od s. 138-145, 8 s. 2012
Nakladatel
Gaudeamus, UHK
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7435-228-7
Klíčová slova česky
Nástroje e-learningu; vzdělávání; multimediální vzdělávací pomůcky; LMS Moodle; smíšená výuka; on-line výuka
Klíčová slova anglicky
Instruments of e-learning; educatiom; multimedia textbooks; LMS Moodle; blended learning; electronic teaching
Změněno: 22. 1. 2015 08:51, Ing. Ivana Čertická
V originále
Modern times around us and this impact are already evident on innovation in teaching methods in education. One of the amounts of it tools, whitch is used more and more in this area is currently the E-learning. It is not possible to understand e-learnings something that will replace the personal contact between a teacher and students, but rather as a tool for efficient communivation between these two parties. E-learning allows as easily update and acces large amount of useful data.
Česky
Dopady moderní doby se ve výuce viditelně projevují zejména na inovacích výukových metod. Jeden z mnoha nástrojů, který je stále více využíván je e-learning. Neměl by však být chápán jako náhrada osobního kontaktu mezi studenty a učiteli, ale spíše jako nástroj efektivnější komunikace mezi lidmi. Systémy e-learning umožňují jednoduché aktualizace uložených dat a snadný přístup studentů k velkému množství informací. Tento princip ovšem požaduje od vyučujících znalosti ohledně informačního managementu a řízení systému znalostí.