c 2012

Financování environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty

PŮBALOVÁ, Ludmila a Gabriela ŠVEJDOVÁ

Základní údaje

Originální název

Financování environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty

Název anglicky

Financing of environmental education and awareness

Autoři

PŮBALOVÁ, Ludmila a Gabriela ŠVEJDOVÁ

Vydání

1.vyd. České Budějovice, 108 s. 2012

Nakladatel

VŠERS

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87472-38-5

Klíčová slova česky

Udržitelný rozvoj; environmentální vzdělání; strategie a řízení v rámci udržitelného rozvoje; operační programy; nadace; grant; projektové řízení

Klíčová slova anglicky

Sustainable development; environmental education; management strategies in the context of sustainable development; operational programs; foundations; grant; project management

Štítky

Změněno: 22. 1. 2015 08:51, Ing. Ivana Čertická

Anotace

V originále

Tento studijní materiál vznikl jako podpora pro studium problematiky financování environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty, zkr. EVVO. Jeho hlavním úkolem je poskytnout základní informace o možnostech financování EVVO nejen na školách a školských zařízeních, ale také podat základní přehled o financování EVVO ze strany státních orgánů i Evropské unie, které tak poskytnou přehled o prioritách a postavení EVVO, uvést příklady dobré praxe.

Anglicky

This textbook is originated as a support material for studying of problems of the financing of environmental education and awareness, abbr EEA. Its main task is to provide basic information on the financing of EE not only in schools and educational institutions, but also to provide a basic overview of the financing of EE from the authorities and the European Union, which provides an overview of the priorities and the status of EE,and to example the good practice.