D 2012

Zabota o ključevych klijentach v sfere prodaž i marketinga

ŠOLC, Ladislav

Základní údaje

Originální název

Zabota o ključevych klijentach v sfere prodaž i marketinga

Název česky

Péče o klíčové zákazníky v prodeji a marketingu

Název anglicky

Care of key customers in retail and marketing area

Autoři

ŠOLC, Ladislav

Vydání

Tjumen’ Teoretičeskije i prikladnyje issledovanija social’no-ekonomičeskich sistem v uslovijach integracii Rossii v mirovuju ekonomiku : sbornik naučnych statej, od s. 311-315, 5 s. 2012

Nakladatel

Tjumenskij gosudarstvennyj universitet

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Rusko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-5-903725-58-8

Klíčová slova česky

kupní síla; konkurence; diferenciace; marketing; logistika; kvalita; statistika; prodej; péče; klíčový zákazník; účetnictví; zboží; turbulentní podmínky

Klíčová slova anglicky

key account manager; purchasing power; competition; differentiation; marketing; logistics; quality; statistic; retail; care; key customer; bookkeeping; goods

Štítky

KCRM1, MAR
Změněno: 13. 11. 2012 11:18, Věra Kostková

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

Osnovnaja funkcija v nastojaščeje vremja ograničennoj pokupatel’noj sposobnosti, trebovanija k kačestvu tovarov i uslug rastet. Konkurs javljajetsja žestkoj i silnoj, poka ne polučili uveličenije prodaž i ekonomičeskij krizis, kotoryj poražajet ne tol’ko Čechii, no po vsej Jevrope. Marketologi vse čašče prosjat ključevoj vopros: "Skol’ko stimulirovat’ spros"? Tradicionnyje sposoby sniženija cen i differenciacija produkta uže ne dostatočno i rynočnych segmentov perenasyščen tovarami vsech vidov. Sovremennyje strategii dolžny byt’ osnovany na tekuščich i kačestvennoj informacii. Sootvetstvujuščaja informacija, osobenno nomera, kotoryje dolžny buchgalterskogo učeta i personal v logistike. V marketinge ne vzimajutsja statističeskije metody (naprimer, analiz vremennych rjadov), potomu čto eti metody ne v turbulentnych uslovijach segodnjašnego želajemogo effekta. Sistemy monitoringa kompanii s točki zrenija statistiki, ili buchgalterskogo učeta, a ne trebovanijami marketinga.

Česky

Hlavním rysem současnosti je limitovaná kupní síla, jejíž nároky na kvalitu zboží a služeb rostou. Konkurence je silná až vyostřená i vzhledem k sílící odbytové a ekonomické krizi, která sužuje nejen ČR, ale celou Evropu. Obchodníci si stále častěji kladou klíčovou otázku: „Jak výrazně povzbudit poptávku „? Klasické způsoby snížení ceny a diferenciace produktu již nestačí a tržní segmenty jsou přezásobeny zbožím všeho druhu. Moderní strategie musí vycházet z aktuálních a kvalitních informací. Relevantní informace jsou především čísla, která potřebují účetní a pracovníci v logistice. V marketingu se upouští od statistických metod (např. Analýza časových řad), neboť tyto metody nepřinášejí v dnešních turbulentních podmínkách potřebný efekt. Systémy sledující podnik z hlediska statistik, či účetnictví, neodpovídají marketingovým požadavkům.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 02:33