D 2012

Zabota o ključevych klijentach v sfere prodaž i marketinga

ŠOLC, Ladislav

Basic information

Original name

Zabota o ključevych klijentach v sfere prodaž i marketinga

Name in Czech

Péče o klíčové zákazníky v prodeji a marketingu

Name (in English)

Care of key customers in retail and marketing area

Authors

ŠOLC, Ladislav

Edition

Tjumen’ Teoretičeskije i prikladnyje issledovanija social’no-ekonomičeskich sistem v uslovijach integracii Rossii v mirovuju ekonomiku : sbornik naučnych statej, p. 311-315, 5 pp. 2012

Publisher

Tjumenskij gosudarstvennyj universitet

Other information

Language

Russian

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Russian Federation

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-5-903725-58-8

Keywords (in Czech)

kupní síla; konkurence; diferenciace; marketing; logistika; kvalita; statistika; prodej; péče; klíčový zákazník; účetnictví; zboží; turbulentní podmínky

Keywords in English

key account manager; purchasing power; competition; differentiation; marketing; logistics; quality; statistic; retail; care; key customer; bookkeeping; goods

Tags

KCRM1, MAR
Změněno: 13/11/2012 11:18, Věra Kostková

Abstract

ORIG CZ EN

V originále

Osnovnaja funkcija v nastojaščeje vremja ograničennoj pokupatel’noj sposobnosti, trebovanija k kačestvu tovarov i uslug rastet. Konkurs javljajetsja žestkoj i silnoj, poka ne polučili uveličenije prodaž i ekonomičeskij krizis, kotoryj poražajet ne tol’ko Čechii, no po vsej Jevrope. Marketologi vse čašče prosjat ključevoj vopros: "Skol’ko stimulirovat’ spros"? Tradicionnyje sposoby sniženija cen i differenciacija produkta uže ne dostatočno i rynočnych segmentov perenasyščen tovarami vsech vidov. Sovremennyje strategii dolžny byt’ osnovany na tekuščich i kačestvennoj informacii. Sootvetstvujuščaja informacija, osobenno nomera, kotoryje dolžny buchgalterskogo učeta i personal v logistike. V marketinge ne vzimajutsja statističeskije metody (naprimer, analiz vremennych rjadov), potomu čto eti metody ne v turbulentnych uslovijach segodnjašnego želajemogo effekta. Sistemy monitoringa kompanii s točki zrenija statistiki, ili buchgalterskogo učeta, a ne trebovanijami marketinga.

In Czech

Hlavním rysem současnosti je limitovaná kupní síla, jejíž nároky na kvalitu zboží a služeb rostou. Konkurence je silná až vyostřená i vzhledem k sílící odbytové a ekonomické krizi, která sužuje nejen ČR, ale celou Evropu. Obchodníci si stále častěji kladou klíčovou otázku: „Jak výrazně povzbudit poptávku „? Klasické způsoby snížení ceny a diferenciace produktu již nestačí a tržní segmenty jsou přezásobeny zbožím všeho druhu. Moderní strategie musí vycházet z aktuálních a kvalitních informací. Relevantní informace jsou především čísla, která potřebují účetní a pracovníci v logistice. V marketingu se upouští od statistických metod (např. Analýza časových řad), neboť tyto metody nepřinášejí v dnešních turbulentních podmínkách potřebný efekt. Systémy sledující podnik z hlediska statistik, či účetnictví, neodpovídají marketingovým požadavkům.
Displayed: 23/11/2024 06:47