c 2012

Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium

STUCHLÝ, Jaroslav

Basic information

Original name

Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium

Authors

STUCHLÝ, Jaroslav

Edition

1. vyd. České Budějovice, 97 pp. 2012

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7468-022-9

Keywords (in Czech)

marketingový výzkum; marketing research

Tags

KCRM1, MAV
Changed: 31/1/2013 14:14, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Tato učební opora je určena studentům kombinovaného studia. Je koncipována jako studijní pomůcka pro předmět MAV Marketingový výzkum. Nahrazuje přednášky J. Stuchlý: MAV a doplňuje učební texty Ezrová (2003) a Malý (2006). Shrnutí cílů a obsahu opory. Text je orientován na čtenáře, tj. na studenta daného předmětu. V opoře najdete k základním okruhům (tématům) studia klíčové pojmy, cíle, výklad, studijní materiály, kontrolní otázky a úkoly, náměty k zamyšlení a diskuzi a klíč k řešení položených otázek.
Displayed: 13/5/2025 07:32