Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{19465, author = {Stuchlý, Jaroslav}, address = {České Budějovice}, edition = {1. vyd.}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7468-022-9}, note = {Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická}, title = {Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium}, year = {2012} }
TY - GEN ID - 19465 AU - Stuchlý, Jaroslav PY - 2012 TI - Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium PB - Vysoká škola technická a ekonomická CY - České Budějovice SN - 9788074680229 N1 - Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže N2 - Tato učební opora je určena studentům kombinovaného studia. Je koncipována jako studijní pomůcka pro předmět MAV Marketingový výzkum. Nahrazuje přednášky J. Stuchlý: MAV a doplňuje učební texty Ezrová (2003) a Malý (2006). Shrnutí cílů a obsahu opory. Text je orientován na čtenáře, tj. na studenta daného předmětu. V opoře najdete k základním okruhům (tématům) studia klíčové pojmy, cíle, výklad, studijní materiály, kontrolní otázky a úkoly, náměty k zamyšlení a diskuzi a klíč k řešení položených otázek. ER -
STUCHLÝ, Jaroslav. \textit{Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium}. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická, 2012. 97 pp. ISBN~978-80-7468-022-9.
|