Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{19064, author = {Slabá, Marie}, address = {České Budějovice}, edition = {1. vyd.}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7468-013-7}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích}, title = {Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium}, year = {2012} }
TY - GEN ID - 19064 AU - Slabá, Marie PY - 2012 TI - Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích CY - České Budějovice SN - 9788074680137 N2 - Tato učební opora je určena především studentům kombinované formy studia oboru Ekonomika a management, ale také jako základní učební pomůcka pro studenty denní formy studia tohoto oboru i dalších studentů, kteří si mohou zvolit předmět Marketing jako předmět volitelného bloku. Tato opora je koncipována jako základní učební pomůcka a vodítko pro studenty předmětu Marketing. Tato studijní opora si klade za cíl poskytnout studentům základní rámec předmětu marketing a vysvětlení základních pojmů a terminologie z oblasti marketingu. Jelikož kombinovaná forma studia klade vyšší nároky na samostudium studentů, každá kapitola obsahuje odkazy na povinnou i doporučenou literaturu. Zejména povinná literatura uvedená u jednotlivých kapitol je nutným základem samostudia, které je nezbytné pro zdárné absolvování předmětu. Každá kapitola na začátku shrnuje základní klíčové pojmy, které by si měl student pro prostudování kapitoly a odpovídající literatury osvojit. Otázky a úkoly na konci každé kapitoly upozorňují na primární problémy, které by měl student zvládnout, a mají za cíl prověřit získané teoretické znalosti shrnuté v dané kapitole opor i znalosti získané samostudiem. Úkoly k zamyšlení a diskusi vedou studenty k osvojení teoretických znalostí jejich aplikací na konkrétních případech a zamyšlení nad nastudovanou problematikou. ER -
SLABÁ, Marie. \textit{Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium}. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012. 145 s. ISBN~978-80-7468-013-7.
|