D 2012

Specifika autoevaluační zprávy neuniverzitní vysoké školy

HRUŠKOVÁ, Lenka a Jana BRCKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Specifika autoevaluační zprávy neuniverzitní vysoké školy

Název anglicky

Particularities of non-university higher education institution self-evaluation report

Autoři

HRUŠKOVÁ, Lenka a Jana BRCKOVÁ

Vydání

Ostrava, Pedagogická diagnostika a evaluace 2012 : sborník příspěvků X. ročníku mezinárodní konference, od s. 477-485, 9 s. 2012

Nakladatel

Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7464-167-1

Klíčová slova česky

instituce terciárního vzdělávání; hodnocení; kvalita; aplikační sféra

Klíčová slova anglicky

tertiary educational institution; evaluation; quality; aplication sphere
Změněno: 17. 10. 2012 10:44, Věra Kostková

Anotace

V originále

Záležitost sebehodnocení vzdělávací instituce na terciálním stupni nebyla ještě systematicky probádána. Tento článek analyzuje možnosti a podmínky autoevaluačního procesu, prezentuje strukturu a zvláštní části autoevaluační zprávy a metody respektující specifika dané instituce. Cíl autoevaluační zprávy je zjištění slabých a silných stránek a aplikace výsledků zprávy v další činnosti instituce.

Anglicky

The matter of the self-evaluation of the tertiary educational institution was not systematically researched yett. The article analyzes possibilities and conditions of the self-evaluation process, presents the structure and specifics parts of the self-evaluation report and methods respecting specifics of the given institution. The aim of the selfevaluation report is to ascertain week and wrong sides and to applicate the report results in the next institution activity.