HRUŠKOVÁ, Lenka and Jana BRCKOVÁ. Specifika autoevaluační zprávy neuniverzitní vysoké školy (Particularities of non-university higher education institution self-evaluation report). In Pedagogická diagnostika a evaluace 2012 : sborník příspěvků X. ročníku mezinárodní konference. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2012, p. 477-485. ISBN 978-80-7464-167-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika autoevaluační zprávy neuniverzitní vysoké školy
Name (in English) Particularities of non-university higher education institution self-evaluation report
Authors HRUŠKOVÁ, Lenka and Jana BRCKOVÁ.
Edition Ostrava, Pedagogická diagnostika a evaluace 2012 : sborník příspěvků X. ročníku mezinárodní konference, p. 477-485, 9 pp. 2012.
Publisher Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-7464-167-1
Keywords (in Czech) instituce terciárního vzdělávání; hodnocení; kvalita; aplikační sféra
Keywords in English tertiary educational institution; evaluation; quality; aplication sphere
Changed by Changed by: Věra Kostková, učo 6173. Changed: 17/10/2012 10:44.
Abstract
Záležitost sebehodnocení vzdělávací instituce na terciálním stupni nebyla ještě systematicky probádána. Tento článek analyzuje možnosti a podmínky autoevaluačního procesu, prezentuje strukturu a zvláštní části autoevaluační zprávy a metody respektující specifika dané instituce. Cíl autoevaluační zprávy je zjištění slabých a silných stránek a aplikace výsledků zprávy v další činnosti instituce.
Abstract (in English)
The matter of the self-evaluation of the tertiary educational institution was not systematically researched yett. The article analyzes possibilities and conditions of the self-evaluation process, presents the structure and specifics parts of the self-evaluation report and methods respecting specifics of the given institution. The aim of the selfevaluation report is to ascertain week and wrong sides and to applicate the report results in the next institution activity.
PrintDisplayed: 9/6/2024 06:38