D 2012

Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách

KUČERA, Lukáš

Základní údaje

Originální název

Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách

Název anglicky

Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains

Autoři

KUČERA, Lukáš

Vydání

Jihlava, Konkurence. sborník z konference, od s. 58-67, 10 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87035-53-5

Klíčová slova česky

retailová firma; zákazník; databáze; CRM; věrnost

Klíčová slova anglicky

retail chain; customer; database; CRM; loyalty

Štítky

KCRM2, OBC, OBC_a, OBP_1, OBP_1a, OBP_2, OBP_2a
Změněno: 25. 11. 2013 20:15, Ing. Lukáš Kučera

Anotace

ORIG EN

V originále

Tento článek se zabývá problematikou věrnosti zákazníka a její tvorby. Je jasné, že v dnešní vysoce konkurenční době, je zejména pro firmy působící v oblasti retailu důležité určitým způsobem se odlišit od konkurence a budovat spokojeného a věrného zákazníka. Mezi aktivity, které mohou pomoci naplnit tyto cíle, patří zejména tvorba a využívání zákaznických databází, efektivní řízení vztahů se zákazníky, implementace věrnostních programů a v neposlední řadě též aktivity, které jsou spojené s obchodní jednotkou samotnou (merchandising, zákaznická centra, nákupní atmosféra atd.).

Anglicky

This article deals with the problematic of customer loyalty and its creation. It is clear that today, when there is a high competition on the market, is necessary for each retail chain to differ from the other competitors. Among activities which can help to achieve these aims are following: creation and usage of customer databases, effective customer relationship management and loyalty programs implementation and activities connected with retail chains (merchandising, customers clubs, shopping atmosphere).
Zobrazeno: 2. 11. 2024 04:20