2012
Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách
KUČERA, LukášBasic information
Original name
Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách
Name (in English)
Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains
Authors
KUČERA, Lukáš
Edition
Jihlava, Konkurence. sborník z konference, p. 58-67, 10 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-87035-53-5
Keywords (in Czech)
retailová firma; zákazník; databáze; CRM; věrnost
Keywords in English
retail chain; customer; database; CRM; loyalty
Changed: 25/11/2013 20:15, Ing. Lukáš Kučera
V originále
Tento článek se zabývá problematikou věrnosti zákazníka a její tvorby. Je jasné, že v dnešní vysoce konkurenční době, je zejména pro firmy působící v oblasti retailu důležité určitým způsobem se odlišit od konkurence a budovat spokojeného a věrného zákazníka. Mezi aktivity, které mohou pomoci naplnit tyto cíle, patří zejména tvorba a využívání zákaznických databází, efektivní řízení vztahů se zákazníky, implementace věrnostních programů a v neposlední řadě též aktivity, které jsou spojené s obchodní jednotkou samotnou (merchandising, zákaznická centra, nákupní atmosféra atd.).