D 2012

Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách

KUČERA, Lukáš

Basic information

Original name

Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách

Name (in English)

Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains

Authors

KUČERA, Lukáš

Edition

Jihlava, Konkurence. sborník z konference, p. 58-67, 10 pp. 2012

Publisher

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-87035-53-5

Keywords (in Czech)

retailová firma; zákazník; databáze; CRM; věrnost

Keywords in English

retail chain; customer; database; CRM; loyalty

Tags

KCRM2, OBC, OBC_a, OBP_1, OBP_1a, OBP_2, OBP_2a
Změněno: 25/11/2013 20:15, Ing. Lukáš Kučera

Abstract

ORIG EN

V originále

Tento článek se zabývá problematikou věrnosti zákazníka a její tvorby. Je jasné, že v dnešní vysoce konkurenční době, je zejména pro firmy působící v oblasti retailu důležité určitým způsobem se odlišit od konkurence a budovat spokojeného a věrného zákazníka. Mezi aktivity, které mohou pomoci naplnit tyto cíle, patří zejména tvorba a využívání zákaznických databází, efektivní řízení vztahů se zákazníky, implementace věrnostních programů a v neposlední řadě též aktivity, které jsou spojené s obchodní jednotkou samotnou (merchandising, zákaznická centra, nákupní atmosféra atd.).
Displayed: 18/10/2024 15:36