KUČERA, Lukáš. Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách. In Ladislav Šiška. Konkurence. sborník z konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. s. 58-67. ISBN 978-80-87035-53-5. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách
Název anglicky Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains
Autoři KUČERA, Lukáš.
Vydání Jihlava, Konkurence. sborník z konference, od s. 58-67, 10 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87035-53-5
Klíčová slova česky retailová firma; zákazník; databáze; CRM; věrnost
Klíčová slova anglicky retail chain; customer; database; CRM; loyalty
Štítky KCRM2, OBC, OBC_a, OBP_1, OBP_1a, OBP_2, OBP_2a
Změnil Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:15.
Anotace
Tento článek se zabývá problematikou věrnosti zákazníka a její tvorby. Je jasné, že v dnešní vysoce konkurenční době, je zejména pro firmy působící v oblasti retailu důležité určitým způsobem se odlišit od konkurence a budovat spokojeného a věrného zákazníka. Mezi aktivity, které mohou pomoci naplnit tyto cíle, patří zejména tvorba a využívání zákaznických databází, efektivní řízení vztahů se zákazníky, implementace věrnostních programů a v neposlední řadě též aktivity, které jsou spojené s obchodní jednotkou samotnou (merchandising, zákaznická centra, nákupní atmosféra atd.).
Anotace anglicky
This article deals with the problematic of customer loyalty and its creation. It is clear that today, when there is a high competition on the market, is necessary for each retail chain to differ from the other competitors. Among activities which can help to achieve these aims are following: creation and usage of customer databases, effective customer relationship management and loyalty programs implementation and activities connected with retail chains (merchandising, customers clubs, shopping atmosphere).
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 12:56