2012
Sociální sítě a cestovní ruch
KUČERA, LukášZákladní údaje
Originální název
Sociální sítě a cestovní ruch
Název anglicky
Social media and tourism
Autoři
KUČERA, Lukáš
Vydání
Jihlava, Aktuální problémy cestovního ruchu. “Nové trendy a technologie v cestovním ruchu“ od s. 121-126, 6 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87035-56-6
Klíčová slova česky
Komunikace; sociální sítě; marketing; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky
Communication; social networks; marketing; tourism
Změněno: 25. 11. 2013 20:14, Ing. Lukáš Kučera
V originále
Sociální sítě se staly v posledních letech celosvětovým trendem a je jasné, že přitahují pozornost podnikatelských i jiných subjektů, které se snaží pomocí těchto sítí komunikovat se zákazníky. Mezi základní sociální sítě lze zařadit Facebook, Twitter, Google+, YouTube a mnohé další. Většina sociálních sítí umožňuje firmám sdílení článků, fotografií, videí atd. Díky tomu se sociální sítě staly velmi populární i v odvětví cestovního ruchu, kde fotografie a videa tvoří základ úspěšné propagace produktu. V České republice je nejvíce rozšířena sociální síť Facebook, kde má v současné době založen profil každý třetí občan. Je tedy zřejmé, že pro firmu je dnes téměř nezbytné komunikovat se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí.
Anglicky
In recent years the social networks has become global trends and it is clear that they attract the attention of business and other entities. These subjects seek to use these networks to communicate with their customers. The basic social networks are Facebook, Twitter, Google+, YouTube and many others. Most of the social networks allow companies to share articles, videos or photos. As a result, social networks have become very popular also in tourism, where photos and videos form the basis for a successful product promotion. In the Czech Republic Facebook is the most widespread social network, where is aleready registered each third citizen. It is obvious that for each company is now almost essential to communicate with customers through social networks.