SIDIBE, Karim. Rolové hry v období informaćních technologií (Role play in it age). In Quaere 2012 : sborník příspěvků. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2012, p. 845-848. ISBN 978-80-905243-0-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Rolové hry v období informaćních technologií
Authors SIDIBE, Karim.
Edition Hradec Králové, Quaere 2012 : sborník příspěvků, p. 845-848, 4 pp. 2012.
Publisher MAGNANIMITAS
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-905243-0-9
Keywords (in Czech) rolavá hra; simulace; virtuální; výuka; depersonalizace
Keywords in English role play; simulation; virtual; teaching; depersonalization
Tags AED_2, AJP_2, AKV, KCJ1, KCJ4
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 8/6/2012 10:00.
Abstract
Tento článek je zaměřen na výukovou metodu rolové hry v její historické perspektivě a v jejím využití ve věku vyspělých informačních technologií. Nabízí srovnání použití této metody ve skutečné kamenné budově školy a ve virtuálním světe počítačové výuky. Sleduje úskalí, výhody a nevýhody, stejně jako pokusy reagovat na nedostatky učení pomocí moderních technologií.
PrintDisplayed: 28/4/2024 20:05