J 2011

Analýza stakeholderů malých a středních podniků

SLABÁ, Marie and Vendula SIMOTOVÁ

Basic information

Original name

Analýza stakeholderů malých a středních podniků

Name (in English)

Analysis of stakeholders of small and medium enterprises

Authors

SLABÁ, Marie and Vendula SIMOTOVÁ

Edition

Logos polytechnikos, Jihlava, Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, 1804-3682

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

Stakeholder; malé a střední podniky; základní skupiny stakeholderů; analýza skupin stakeholderů

Keywords in English

Stakeholder; small and medium enterprises; basic stakeholder groups; analysis of stakeholders
Změněno: 19/11/2014 08:19, Ing. Ivana Čertická

Abstract

V originále

Hospodářská krize přinesla celou řadu problémů všem ekonomickým subjektům, které musí čelit ještě tvrdšímu konkurenčnímu prostředí než kdykoli předtím. Proto je třeba hledat nové možnosti a aktivity, které by firmy zapojily do svých strategií. Jednou z klíčových aktivit každé firmy by měla být analýza primárních skupin stakeholderů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, jejichž důležitost v současném turbulentním prostředí neustále roste. Identifikace klíčových skupin stakeholderů a správná efektivní komunikace s hlavními stakeholdery společnosti se stává významnou konkurenční výhodou jakéhokoliv tržního subjektu. Tento článek je zaměřen na možnosti využití nového progresivního směru stakeholder management a analýzu klíčových skupin stakeholderů malých a středních podniků, které je možno efektivně využít v komerční praxi.