J 2011

Analýza stakeholderů malých a středních podniků

SLABÁ, Marie and Vendula SIMOTOVÁ

Basic information

Original name

Analýza stakeholderů malých a středních podniků

Name (in English)

Analysis of stakeholders of small and medium enterprises

Authors

SLABÁ, Marie and Vendula SIMOTOVÁ

Edition

Logos polytechnikos, Jihlava, Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, 1804-3682

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Article in a journal

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

Stakeholder; malé a střední podniky; základní skupiny stakeholderů; analýza skupin stakeholderů

Keywords in English

Stakeholder; small and medium enterprises; basic stakeholder groups; analysis of stakeholders
Changed: 19/11/2014 08:19, Ing. Ivana Čertická

Abstract

V originále

Hospodářská krize přinesla celou řadu problémů všem ekonomickým subjektům, které musí čelit ještě tvrdšímu konkurenčnímu prostředí než kdykoli předtím. Proto je třeba hledat nové možnosti a aktivity, které by firmy zapojily do svých strategií. Jednou z klíčových aktivit každé firmy by měla být analýza primárních skupin stakeholderů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, jejichž důležitost v současném turbulentním prostředí neustále roste. Identifikace klíčových skupin stakeholderů a správná efektivní komunikace s hlavními stakeholdery společnosti se stává významnou konkurenční výhodou jakéhokoliv tržního subjektu. Tento článek je zaměřen na možnosti využití nového progresivního směru stakeholder management a analýzu klíčových skupin stakeholderů malých a středních podniků, které je možno efektivně využít v komerční praxi.