J 2011

Analýza stakeholderů malých a středních podniků

SLABÁ, Marie a Vendula SIMOTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Analýza stakeholderů malých a středních podniků

Název anglicky

Analysis of stakeholders of small and medium enterprises

Autoři

SLABÁ, Marie a Vendula SIMOTOVÁ

Vydání

Logos polytechnikos, Jihlava, Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, 1804-3682

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Stakeholder; malé a střední podniky; základní skupiny stakeholderů; analýza skupin stakeholderů

Klíčová slova anglicky

Stakeholder; small and medium enterprises; basic stakeholder groups; analysis of stakeholders

Štítky

KCRM1, MAM_1, MAM_1a, MAM_2, MAZ
Změněno: 19. 11. 2014 08:19, Ing. Ivana Čertická

Anotace

ORIG EN

V originále

Hospodářská krize přinesla celou řadu problémů všem ekonomickým subjektům, které musí čelit ještě tvrdšímu konkurenčnímu prostředí než kdykoli předtím. Proto je třeba hledat nové možnosti a aktivity, které by firmy zapojily do svých strategií. Jednou z klíčových aktivit každé firmy by měla být analýza primárních skupin stakeholderů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, jejichž důležitost v současném turbulentním prostředí neustále roste. Identifikace klíčových skupin stakeholderů a správná efektivní komunikace s hlavními stakeholdery společnosti se stává významnou konkurenční výhodou jakéhokoliv tržního subjektu. Tento článek je zaměřen na možnosti využití nového progresivního směru stakeholder management a analýzu klíčových skupin stakeholderů malých a středních podniků, které je možno efektivně využít v komerční praxi.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 14:30