c 2012

Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium

SLABÁ, Marie and Gabriela ŠVEJDOVÁ

Basic information

Original name

Marketing management II : studijní opora pro kombinované studium

Authors

SLABÁ, Marie and Gabriela ŠVEJDOVÁ

Edition

1. vyd. České Budějovice, 132 pp. 2012

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-87278-74-1

Tags

KCRM1, MAM_2, MAM_2a, MAZ
Změněno: 22/1/2015 08:51, Ing. Ivana Čertická

Abstract

V originále

Tato učební opora, která je primárně určena studentům kombinované formy studia Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích se zaměření na specializaci Marketing, která je nabízena ve studijním programu Ekonomika a management. Dále je určena jako východisko pro studium studentů prezenční formy této specializace i studentů, kteří si tento předmět vyberou jako volitelný. Tato učební opora navazuje na učební oporu Marketing management I a jejím cílem je prohloubit znalosti studentů z oblasti marketing managementu se zaměřením na mezinárodní marketing a jeho specifika. Důraz je kladen na nové přístupy a aplikaci získaných teoretických poznatků na konkrétní příklady z praxe.
Displayed: 5/11/2024 01:24